fredag 25 oktober 2013

Drömklänningen By Timo

 Den här söta stickade klänningen från By Timo har jag suktat efter länge, och så fick jag tag på den !! Jag köpte den av en modebloggerska..men den var alldeles för liten för mig, så jag gav den till min dotter Amanda istället, hon blev nöjd och glad !! Visst är den fin ? och passar henne så bra. Vet inte hur jag tänkte där, en storlek Small, det har jag inte haft sen jag var barn ...typ..men jag tänkte att den är stickad och töjbar, men såå töjbar var den inte...tyvärr..

Ryggen är så fin också..ohh vilken klänning !! Så nu undrar jag om det finns någon som har en storlek Large och vill sälja den till mig !! Mejla då anette.hjerpe@telia.com
Åhh vad glad jag skulle bli då. Man kan ju alltid önska och fråga er.
Kraaam Anette

18 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå...den var bare utrolig lekker:)
Skjønner godt at den kom i hus:)
Nydelig og utrolig flott med detaljene å¨ryggen:)
Ønsker deg en herlig helg
Klem Merete

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon fina du !

Oj oj så fin klänning och din dotter också.
Passar perfekt till henne !
Riktigt Snygg ! Sån där vill jag ju Haaaa !
Om ni tröttnar så finns jag här :)
Den skulle jag vilja ha...finns sådant att köpa nånstans ?
Har du sett liknande ?
Hälsa dottern din att hon var fin i den och en snygg modell :)
Gott med choklad....duktiga du som håller igen.
Jag har slarvat nu sista 2 veckor...igår bakade vi enkla och goda kakor som jag hittade på Madame Ediths blogg. smaskens med chojlad uppe på ! :)
Kan rekommendera och lite som Julgodis också.
Gick fort att göra.

Ha nu en riktigt härlig helg ! Är du ledig ? :)
Jag är det ! Så skönt ! Men nu måste skynda mig i sängen i h sova efter nattens arbete...10 timmars...
Må så gott och tack för dina hälsningar!

Kramen

ps...vad tror du hatthyllan i grått ? :)
Som trappen? :0
Bryta av lite det vita lagom mycket ? :)

Prinsessorna på Bellevue sa...

Jättefin klänning och väldigt vacker dotter!!! Hoppas du får en du med!

Kraam
Petronella

vitadrömmarobusigabarn sa...

Åh vilken fin klänning
och så söt i ryggen ja allt!
Ha en fin fredag
och trevlig helg
Kram Tina!

Johannas nya blogg sa...

Åh! Vilken ljuvlig klänning! & så söt dotter.
Om hon mot förmodan skulle tröttna på klänningen vill jag gärna köpa den :) eller om någon annan av er har en att sälja i stl S är jag intresserad.
Hoppas någon har en till över för dig.
Tack för titten och önskar en trevlig helg.

Annas skattkammare sa...

Hej Anette! Så fin klänning!! Hoppas att du får tag på den i din storlek!
Kram Anna

LOPPISLIV sa...

Vackra Amanda :-)) sååå fin i klänningen, tur för henne att den inte passade dig :-)) klänningen är verkligen kanonfin!!! Vi får hoppas du får tag på en till dig också!!

Ha en fin fredag! (jag tog ledigt idag, är ju gräsänka tills ikväll...man får passa på...fniss)
Nu ska jag ta en kopp kaffe, lite fika och inredningstidningar står på schemat :-))) Kraaaam Paula

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej igen

Tack för tipset med klädmärket.
Riktigt snygg var den. Jag blev så kär i den...
Hoppas att du också hittar en i den storleken....
Tröttnar din fina Amanda så hlr av dig ! :)
Ha nu en fin helg ! Kraaam på dig

nu ska jag upp och dricka min 'Morgon Kaffe '

Kraaaam

Tinas bo sa...

Vilken supersnygg klänning!!
Vad synd att den inte passade, men dotra din blev ju glad istället!! :0)
Hoppas du får tag på den!

Kraam Tina

Maria sa...

Nu tittar jag in efter ett längre upphåll. Mycket att ta igen nu :) Önskar dig också en fin fin helg. Kram från Maria
PS Snygg klänning men tyvärr ingen i sikte.

Anonym sa...

Jätte fin klänning....
Kram:Nina

Rose Garden Malevik sa...

Hej Duktiga Anette
ja ni har det kul ni tjejer. med alla roliga fina kläder.....
hoppas du finner det du söker.
å missa nu inte mitt lilla

HALLOWEEN PARTY

VÄLKOMMEN
Håkan

Gabriella sa...

Så underbar den ser ut! Ljuvlig färg.
Önskar dig en fin helg!

hemma hos lilla mej sa...

Åh vilken fin klänning
och så söt i ryggen ja allt!Hoppas att du hittar en !
Ha en fin
och trevlig helg.Kramar Rita

Anna Stenberg sa...

Väldigt fin! Trevlig helg! Kram Anna

Pite ByggnadsvårdsErica sa...

Åh, en riktig "Vill-ha" klänning!! Va lycklig din dotter måste vara nu :-)

Ha en trevlig helg!

Höstkramar
Erica Pite Byggnadsvård

Millygarden sa...

Vacker klänning du köpt, förstår att din fina dotter vill ha den är jättefin på henne. Hoppas du får tag på en du med. Jo den fina löparen är väldigt speciell för mig en julklapp från min mamma som broderat den. Den hade nog glatt henne att få se den i just drömmen & trädgård som hon själv läste.
Kram Marina

G:a Affären sa...

Men så fin dotter och klänningen passar henne perfekt! Väldigt fin där bak också, lite överraskande och kul.
Tänk att storlekarna känns lite mindre nu för tiden, konstigt...hoppas du också får tag på en.
Ja nu går vi mot advent och det må vara en lycka att ha dig i butiken när ni ska göra Jul!
Så du har redan köpt hyacinter, jag brukar också vara tidig för att komma i stämning med hjälp av den goda doften. Vilken ljus och fin fredag hemma hos dig!
Önskar dig en trevlig helg!
Kramar
Cia