fredag 24 januari 2014

Reportaget

 Nu är reportaget ute i Drömhem och trädgård nr 2, reportaget som jag och Katarina gjort här hemma hos mig, jag har stylat och skrivit all text och Katarina har fotat. Tidningen ville inte att jag skulle stå som textskrivare eftersom det kan tyckas konstigt att intervjua sig själv, vilket jag kan förstå.


 Det blev ett stort reportage, hela 10 sidor ! Vi fotade bilderna här hos mig i Maj månad så jag ser redan en del förändringar, bl.a så hade jag ju inte mitt slagbord i matsalen då...


 Så vill ni se i detalj hur jag bor så köp Drömhem och trädgård, nr 2 som är ute nu...


Den här bilden kom inte med i reportaget så den bjuder jag på.
Ha nu en härlig fredag alla fina bloggläsare !
Idag fikar vi något gott, jag är sugen på semlor, har ni ätit det ännu ?
Kraaam Anette

24 kommentarer:

Anonym sa...

Godmorgon Anette. Idag ska jag köpa drömhem vad spännande läsa och få se ditt fina hem. Flera semlor har jag ätit tänkte faktiskt baka några i helgen. Trevlig helg :-)/Ann-Catrin

Anonym sa...

Det blir att köpa den på vägen hem från jobbet i dag då :-)
Då har jag både Lantliv o reportaget från ditt ljuvliga hem o njuta av i helgen.
Det är livskvalitet det!
Njut du av en semla jag åt min första i förra veckan
Kram Kicki

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ska snart åka och handla, och på min lista står det Drömhem! Jag visste att reportaget skulle komma, hoppas bara att tidningen kommit.
Ha toppenhelg vännen
Kramar/AM

vitadrömmarobusigabarn sa...

Åh spännande den måste jag köpa
Trevlig helg fina du
Kram Tina!!!!!

Sallys hus sa...

Men godmorgon gumman!
Ååå va underbart! Då har jag något att se fram emot ikväll..;)
10 sidor! Det var inte dåligt..o det ser så mysigt ut på bilderna.. tänk att vi snart kan ställa pelargoner i fönstren igen..;) Å va jag längtar!
Ha en underbar dag fina du!
Kram katarina

Unknown sa...

Oh vad roligt! Tidningen ska inhandlas senare i dag, blir skön helgläsning.

Ha en bra dag
//bara anna
annacecar.blogspot.se

Anna Stenberg sa...

Ser väldigt fint ut! Trevlig helg! Kram Anna

The Secret Garden sa...

Spännande! Då måste jag köpa tidningen och läsa. :)

LOPPISLIV sa...

Sååå spännande, reportaget ser underbart fint ut!! Måste köpa tidningen idag!!!! :-)) jag hann inte igår, ska skynda mig ner till affären idag efter jobbet. Vilken snygg vit klänning du har på dig på bilden, är det en OM ??

Ha nu en härlig fredag!!
Kraaaaam Paula

hemma hos lilla mej sa...

Vad spännande den ska jag köpa ! Ha en mysig fredag .Kramar Rita

Margareta sa...

Ett jättefint reportage. Du har det så mysigt och hemtrevligt i varenda vrå. Önskar dig en trevlig helg! Kram. Margareta

Anonym sa...

Grattis till reportaget. Såg det i tidningen. Fint.
Ha en skön fredag
Kram
AC

Ninelin sa...

Så kul! Det ska jag göra.

Har ätit en liten semla. Så gott!

Ha en skön fredag!

Annas skattkammare sa...

Så fint reportaget ser ut! Duktiga ni är! Önskar en fin helg!
Kram Anna

Våglyckan sa...

Så fint hem. Klart man måste köpa tidningen nu också :-)!
Ha en fin helg!
/maria

Anonym sa...

hej satt o läste tidningen i går och blev så himla överraskad när plötslig du var med på andra sidan,jag sa högt för mej själv,åh där är ju anette!!det var verkligen en extra bonus!!!kramar från lilla mej i småland

Nina C. sa...

Hej! Ett jättefint reportage!! Underbart!! Kram! Nina i Örebro.

Granne med Selma sa...

Åh så roligt! Grattis till bra teamwork!
10 sidor, det är inget litet reportage det. Fantastiskt

Min KuriÅsa Värld sa...

Reportaget var jättefint, grattis till det:)
Kram Åsa

Hanna sa...

roligt med reportage

Rose Garden Malevik sa...

Hej Bästa Anette
va superkul.... ja du har det verkligen fint :)
å missa nu inte......

SATURDAY SHOW OFF

de e kul att vara med :)
Välkommen
Håkan

G:a Affären sa...

På söndag blir det premiär för årets första semla, det ska bli gott!
Så klart det blir ett ex nästa gång jag kommer till affären, och hela tio sidor att se fram emot!

Önskar dig en fortsatt fin helg!

Kramar
Cia

Prinsessorna på Bellevue sa...

Oj, kommenterade på fel inlägg! Spännande, och nu ska jag kolla in tidningen!

Kram kram
Petronella

Prima Gård sa...

Ser ut som ett fint reportage!! Och semlor, oj vad många som påminner mig om det nu. Det börjar bli dags, det känner jag bestämt! :)

/Emma