fredag 9 maj 2014

Vår nya Webbutik !!!

 VÄKOMMEN IN TILL VÅR NYA WEBBUTIK !!! Nu är den öppen så att du kan shoppa loss !! De 10 första kunderna får en fin gåva, klicka HÄR så kommer du till butiken


 Där finns det senaste modet och fina inrednings prylar, i stort sett alla bilder i webbutiken är fotade av mig i mitt hem !!

Mycket jobb och pyssel så jag hoppas verkligen att ni gillar butiken, är det något ni undrar över, tycker att jag kan förbättra så tveka inte att höra av dig !! antingen på min privata mejl eller på butikens mejl som finns i butiken !! VARMT VÄLKOMMEN TILL HANDPLOCKATS NYA WEBBUTIK !!!
Kraaaam Anette

9 kommentarer:

Prinsessorna på Bellevue sa...

Vad kuul!! Då måste man ju kika in!!

Ha en fin fredag!
Kram kram
Petronella

LOPPISLIV sa...

Ohhhh så fin webbsida. Måste kolla in den mer på lunchen. Duktig du har varit. jipeeeeee :-)

Kraaaam Paula

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis, vilket jobb du gjort!
Jättefina foton och lätt och hitta, och gissa vad jag hittade.
Är ju tokig i plädar och täcken!
Ha en toppenhelg vännen
Kramar/AM

Annas skattkammare sa...

Wow så mycket fint, och så kul att ni finns som nätbutik också! Trevlig helg!
Kram Anna

hemma hos lilla mej sa...

WOW så mycket fint och så skoj med nätbutik .Ha en toppen helg vännen .Kram Rita

HWIT BLOGG sa...

Så kul! Ska genast kika in...
Önskar dig en skön helg!
Kram Titti

Anonym sa...

Synd med så mycket business i bloggen. Nu är det ju som i Handplockats blogg..bara köpa och köpa =(

G:a Affären sa...

Men äntligen! Och så roligt att du fotat hemifrån, en massa jobb även om det säkert är roligt.
Nu ska jag genast kika in!

Önskar dig en fin söndag!
Kramar
Cia

Hanna sa...

fina skålar
Ha en bra vecka!
Hanna