onsdag 20 augusti 2014

Bästa tidningen !!

 Det är väl ingen nyhet för er att jag älskar gamla möbler, och jag gillar inredningstidningar !! Då ska jag verkligen passa på att tipsa er om min favorittidning Hem & Antik !! Den innehåller allt det där lilla extra..


 Fina reportage och bilder som man kan titta på om och om igen...


 Och det bästa är att nu erbjuder de 3 nr för bara 99 kr också får du detta fina överkast/pläd och den söta lilla silverskålen !


Visst är det väl ett fint erbjudande !! Klicka HÄR så kommer du direkt till erbjudandet. Det är så mysigt med prenumerationer, man blir alltid lika överraskad då det ligger en tidning i brevlådan då man kommer hem på kvällen.
Kraaam Anette

6 kommentarer:

Sallys hus sa...

Hej hej!
Vilka fina premier.
Plädar kan man ju aldrig få för många av. Vad fint det var med blått.
Den tidningen köper jag inte så ofta...kanske borde göra det..;)
Ha en fin dag!
kram Katarina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Den tidningen prenumererar jag redan på, synd för pläden skulle passat bra i stugan. Jättefint med blå rosor.
Kramar/AM

Anonym sa...

Synd bara att dom har tyckt att det är ok att kopiera Marimekkos mariskål :(

bara anna sa...

Tack för tipset! Jag är som galen i inredningstidningar nu när vi är på gång att flytta.
Må så gott!

LOPPISLIV sa...

Så fin pläd, just blåblommigt är charmigt tycker jag! Den tidningen har jag prenumerat på innan :-) Numera köper jag lite blandade tidningar, dock inte alls lika många som förut! I sommar har jag istället köpt en hel del inredningsböcker!

Ha det gott! Kraaam Paula

Anonym sa...

Pläden är fin men skålen är jätteful. Ser billig ut.