fredag 22 augusti 2014

Boken man måste ha !!!

 Boken som alla inredningsintresserade bara måste ha !! Jag längtar såå tills den kommer, Nina Hartmanns nya bok A winters tale ! För att vara säker på att inte bli utan så kan du förhandsboka HÄR !


 Boken kommer nu i September och kostar 449 kr, den har vackra bilder och hårda pärmar !


 200 sidor och boken har storleken 31x24 cm


Åhh vad jag längtar tills den kommer, nu är det Höst och man vill liksom kura lite inomhus med en god bok och en kopp te, lite mys..
Redan Fredag !! Då fikar vi något gott
Kraaaam Anette

4 kommentarer:

re.do sa...

Den boken såg härlig ut!

Hemma på Ekbacken sa...

Den så verkligen fin ut, tack för tipset.
/Linda

LOPPISLIV sa...

Ja den boken är en MUST HAVE :-)
Så fina bilder, Nina är en mästare på inredning. I år längtar jag efter jul, att kunna göra julfint i köket, nu när jag äntligen har vitt golv. Är man klok egentligen när det bara är augusti ännu....hihi
Ha en fin lördag!!
Kraaam Paula

Fågel Blå sa...

Klart man vill ha denna bok, Ninna Är en av dom bästa,
och en stor inspirationskälla för mej och många andra,
Jag har alla hennes fantastiska böcker,
jag har redan förhandsbokat den för länge sedan,
Kathrine