onsdag 14 januari 2015

Formex here we come


Idag nu på morgonen flyger vi ner till Stockholm och den fina, fina Formex mässan !!
Inspiration och inköp för vår och sommar !!
Väskan är packad med olika outfits för varje dag, ser ni jag är noga med det där, planerar långt iförväg vad jag ska ha på mig...haaa..haaa...sån är jag.
Dagliga rapporter får ni på min instagram : lantlifsanette och på butikens instagram: handplockatkalix
Jag hoppas få träffa en massa bloggare och instagrammare
Vi ses
Kraaam Anette

4 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Anette!
Åh vad spännande med Formex, ha det så kul!!

Kram Jenny

Fia sa...

Ååå, vill också till Formex ;) Njut för mig med ♥ Kram fia

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej fina du
Ska absolut säga till om jag ser dig
En fin helg till dig
Kramar

Kråkans Palats sa...

Kul!!