måndag 2 februari 2015

Greengate nytt

 Mitt loppisfyndade gamla skåp som hänger i köket med en del av mina fina Greengate muggar, den uppmärksamme kan se en nykomling där i vänstra hörnet....en randig fin en...


Tadaaa... den här söta fick flytta hem till mig, ska köpa några fler eftersom, den passar så bra in i mitt sommar sortiment...haaa...haaa...tokigt men jag älskar Greengate. Och jag har lyckan att få jobba med dom varje dag på Handplockat !!
Ha en fin start på denna veckan, Februari..jiippiieee äntligen ett steg närmare sommaren
Kraaam Anette

7 kommentarer:

Niles sa...

Underbart fint skåp!

Anette sa...

Såå fint!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Greengate har jättefina saker, gillar att dom håller samma färger men nya mönster. Fint och ha porslin i skåpet.
Kramar/AM

Meta sa...

Den var söt en riktig sommarmugg.Kul att du jobbar på Handplockat
Ha det gott
Kram Meta

Trädgårdsform & design sa...

Älskar också Greengates porslin :) Och den koppen var ju helt underbar, verkligen sommarkänsla! //Victoria

Trädgårdsform & design sa...

Finns just den muggen på Handplockat? :) //Victoria

Kråkans Palats sa...

Jättefint skåp!