fredag 18 september 2015

Renovering

 Halloj alla !! Redan fredag och jag sitter här och klurar på ett nytt inlägg, jag väljer att visa er några renoveringsbilder idag. Bilder som jag visat tidigare men det är så rackarns skoj med före och efter bilder, eller hur ? Så jag kör på



 Kaos, renoveringskaos, så här såg det ut på övervåningen för ett och ett halvt år sedan, jisses, här har vi rivit ut den hemska plastmattan, ett nytt trägolv ska läggas in


 Voila !! Här är trägolvet på plats och jag har målat det, och alla väggar och tak har jag också målat, och varenda lilla list kring golv, tak och de mitt på väggen...ett slitgöra , men man vet ju hur fint det blir så man härdar ut :)


 Sååå ljust och fint, jag är jättenöjd, det är en fröjd att vara på övervåningen nu


 Här kommer mina älskade pardörrar på plats, dörrarna som jag fyndat på Blocket långt ner i Smålands mörka skogar !!


Det är mycket slit med en renovering, men det är det värt tusen gånger om !!
Kraaam Anette

3 kommentarer:

Sallys hus sa...

Halloj!
Jamen visst är det fantastiskt roligt med före o efterbilder... å helhetsbilder med för den delen.
Ja tänk vilket jobb ni lagt ner...å så bra det blivit!
Älskar de där pardörrarna!
Ha en mysig helg nu vännen!
Kram Katarina

Anonym sa...

Hej:) Jag undrar vad du använder för färg när du målar dina golv? Torkar den fort eller tar det flera dagar innan man kan gå på golvet igen? Tack för alla fina inspirerande inlägg.
Med vänlig hälsning Solveig.

Anonym sa...

Så fint, men jag saknar textilier....sorry....
Skorpan