fredag 6 november 2015

Fika tajm !!

 Gillar ni att ta en fika ? Jag ska ju ärligt erkänna att jag älskar att fika, men det har blivit lite mindre av den varan på senaste tiden, bara för att midjemåttet inte tillåter det, man får passa sig liksom...


Men absolut, fika gör jag då och då ännu, kanske inte lika ofta men när jag fikar så njuter jag verkligen av det, att ta en fika, pausa och umgås det är viktigt det också.
Jag väljer mina fikastunder om man säger så, det ska vara något speciellt, inte varje dag.
Men ibland kan man unna sig :)
Och idag är det ju fredag så då kan vi unna oss eller hur ?
Kraaam Anette

5 kommentarer:

Ann-Mari sa...

Absolut! Idag blir det fika och "jultidining"!

Anonym sa...

Fika är väl härligt - klart jag unnar mig det varje dag! Gäller att inte fika kakor/bullar till, utan ta något "nyttigare" så blir det en mysig stund iaf
Skorpan

hemma hos lilla mej sa...

Absolut !!! Att man får unna sej något gott ibland .Underbara bilder .Ha en mysig och härlig fredag .Kram Rita

Vitasjutton sa...

Duka med fint porslin, en god bulle och trevligt sällskap. Det gillar jag! Önskar att jag hade din karaktär, att välja mina fikastunder. Och då inte varje dag;).

Kramis/Heléne

åse sa...

Vilken vacker miljö att ta en fika i, för visst är fika härligt. Kram Åse