onsdag 15 mars 2017

Vårstädning

 Snart måste man dra igång, ni vet vårstädningen, det är dags nu att städa i alla skåp och lådor, jag brukar ta några skåp och några lådor varje kväll, så att det inte blir så mycket, övermäktigt ni vet, då går det bra. Sen då det är klart, jisses vilken skön känsla, allting är i ordning och man har rensat samtidigt och slängt sånt som bara ligger i lådorna och tar plats...jaa det är dags nu känner jag.



Avslutar med en bild på mig och Nisse som vi fotade för 2 år sen...lillen så långhårig han är här, det var nog alldeles innan vi skulle klippa honom..åååhhh som vi saknar honom...
Kraaam Anette

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilken saknad efter ett älskat husdjur! Tänk så mycket de betyder!

majamyra | en livsstilsblogg mitt i uppförsbacken sa...

Oooja, rensning pågår hos oss kan jag säga. Vi ska göra en klädkammare så det rensas rejält i garderober i huset. Vad fint du har det här!

Prairie Charm sa...

I just washed my white sofa ♥ Love that feeling too... Enjoy your days, xoxo Alexandra

Anonym sa...

Så fin bild på dig och lille Nisse. Och vilken vacker blus från OM.

Kram
Kerstin
Blekinge

Två systrar sa...

Ja det är märkligt vilken rensarenergi man får nu när solen lyser...Och som man längtar efter att hänga tvätten ute. Lilla Nisse, så fin...Lycka till med rensandet idag också då, här ska det sås frön och bytas gardiner... Kram Charlotte