måndag 15 maj 2017

Nu är mina pelargoner hemma !

De har klarat sig !! Mina fina pelargoner har varit på vintervila hos min mamma, där har de haft det bra och blivit ompysslade....så igår hämtade jag hem dom, såå himla fint det blir med blommor i fönstren.



De får vara inne just nu då det är så kallt ute, sen då det blir varmare så ska de få vara inne i glasverandan, där trivs de allra bäst !!



Men värmen ser ut att dröja, så de får vara lite varstans i huset just nu, himmel vad jag längtar tills trädgårdssäsongen kan starta, vi har inte haft så här kallt ute på 36 år hörde jag !! Ujjj, hoppas, hoppas att sommaren blir varm och fin.
Kraaam Anette

5 kommentarer:

Anonym sa...

Älskade pelargon! Så vackert du har hemma! Är spegeln och tyllgardinerna gamla??

Kram

LantlivsAnette sa...

Anonym : Tusen tack, spegeln och tyllgardinerna är faktiskt nya, gardinerna har jag köpt på HM för ca 3 år sedan och spegeln är från Jeanne darc living. Kraaam Anette

Hus nummer 22 sa...

Det är så fint med pelargoner. Och så blommar dem hela sommaren och långt in på hösten. Fin blogg du har. Maria

Prairie Charm sa...

Love how they look in your home ♥ Alexandra

Ms Bingles Vintage Christmas sa...

Just beautiful! Thanks for sharing and Happy Friday to you! Leticia